دنیای هنر

بررسی، پیاده سازی و به کار گیری


ابزار و وسایل مورد نیاز برای نقاشی با پاستل

ابزار کار با پاستل

  آیا می خواهید کار با پاستل را شروع کنید اما نمی دانید چه ابزاری نیاز دارید؟ این عالیه که می خواهید شروع به نقاشی با پاستل کنید! می توانید در اینجا ابزار هنری مورد نیاز برای کار با پاستل را مشاهده کنید.

پاستل

مارک های مختلفی از پاستل در دسترس هستند. بهترین راه برای انتخاب تست کردن است. با امتحان کردن می توانید احساس خود را نسبت به کیفیت پاستل های مختلف پیدا کنید.

محبوب ترین مارک های پاستل عبارتند از:

  • سنلیر: این پاستلها به نرمی، کَره ای شکل و سفتی در هنگام استفاده بر روی کاغذ یاد می شوند. به عنوان رنگ های غلیظ معروف شده اند.
  • رامبراند: پاستل های این مارک به عنوان پاستل های نرم مورد استفاده قرار می گیرند، اما آنها از سنیلر ها سخت تر هستند، بنابراین می توانند کنترل بیشتری به نقاش بدهند، اگر می خواهید جزئیات کار خود را بهتر ترسیم کنید. این پاستل ها به خوبی با هم ترکیب می شوند.

  • NuPastels: پاستل Prismacolor NuPastels یک نوع پاستل "سخت" است، که برای اضافه کردن جزئیات دقیق تر مناسب است و خطوط کاری آنها کمتر از پاستل های نرم کثیف هستند.

هر کدام از این پاستل ها را می توان بصورت جداگانه یا مجموعه ای از اندازه های مختلف خریداری کرد، بسته به بودجه و نیازهای شما.

اگر شما بودجه کافی ندارید، می توانید از سایز های مبتدی استفاده کنید مانند ریوز (Reeves)، Loew Cornell  یاAlphacolor . این مارک ها در مجموعه های پاستل مقرون به صرفه ای وجود دارند. در حالی که برای مبتدیان عالی هستند. اگر شما به اندازه کافی کار با پاستل را دوست دارید و می خواهید آن را جدی بگیرید، با برند های "هنرمند" که در بالا ذکر شد، نتایج بهتری به دست خواهید آورد. مارک های هنرمند دارای رنگدانه های بیشتری هستند، رنگ و سازگاری بهتری دارند و وضوح را بالا می برند. به علاوه آنها در رنگ های بسیار گسترده تر از نوع مبتدی ارائه می شوند.

سطح کار

چیزی را لازم دارید برای کشیدن روی آن: مقوا یا تخته. این که آیا مقوا یا تخته را ترجیح می دهید بستگی به سلیقه شخصی شما دارد. بنابراین می توانید چند نوع مقوا و بورد را امتحان کنید تا ببینید چه چیزی بهتر به کار شما می آید.

هنگام خرید مقوای پاستل، به دنبال آنی باشید که سطح "دندانه ای" داشته باشد که احساسی شبیه کاغذ سنباده دارد و فقط شفاف تر (و نه به همون اندازه خشن) می باشد. این حالت دندانه ای مقوای پاستل باعث می شود پاستل روی دندانه ها و بافت ها گیر کند. مقوای نرم تر اجازه ی کار حرفه ای با پاستل را نمی دهد.

در اینجا برخی از مقواهای محبوب پاستل عنوان می شوند:

  • مقوای  Wallis Sanded Pastel
  • Art Spectrum Colourfix Coated Pastel Paper مقوای پاستل
  • Sennelier La Carte Pastel Card

اگر میخواهید نقاشی با پاستل را روی یک بورد امتحان کنید، من Ampersand Pastelbord را توصیه میکنم که یک ابزار با کیفیت و مقاوم است. مزایای Ampersand Pastelbord بر مقوای پاستل این است که با توجه به قدرت آن، می تواند بسیاری از لایه های دیگر از پاستل را نیز تحمل کند.

تخته رسم یا تخته شاسی

اگر یک تخته شاسی داشته باشید می توانید در زاویه های مختلف آن را کج کنید، مقوای پاستل خود را روی میز بگذارید و کارتان را انجام دهید. در غیر این صورت شما باید مقوای خود را به یک بورد محکم کنید.

نوار چسب

از یک نوار چسب آزاد و به راحتی قابل جابجایی برای چسباندن حاشیه ی مقوای پاستل به تخته نقاشی استفاده کنید.

مداد رنگی برای طرح زدن

مدادهای رنگی برای طراحی مدل نقاشی با پاستل عالی هستند. قبل از اینکه شروع به نقاشی با پاستل خود کنید برای طراحی از مدادرنگی ها استفاده کنید. هنگام ایجاد لایه زیرین، مداد رنگی هایی را انتخاب کنید که با رنگ آنچه که بر روی آنها قرار می گیرد مطابقت داشته باشد. به عنوان مثال، یک مداد رنگی سبک را برای ترسیم زمینه های طلایی یا درختان انتخاب کنید. از سفید یا آبی روشن استفاده کنید تا ابرها را به طور کلی بکشید.

Sold

به طور کلی بهتر است از رنگهایی که خیلی تاریک هستند برای بیس کار استفاده نکنید. رنگهایی را که خنثی هستند انتخاب کنید و از این طریق با کشیدن پاستل روی آن کار خود را آسان تر کنید.

ابزار محو کردن

شما می توانید از انگشت خود برای ترکیب پاستل ها استفاده کنید، یا می توانید از ابزارهای محو کن بهره ببرید.

اصلاح کننده

از آنجایی که پاستل ها همیشه در معرض خطر لکه دار شدن و کثیف شدن هستند، برخی از هنرمندان با استفاده از یک اسپری برای اصلاح ذرات پاستل در کار استفاده می کنند، گرچه بسیاری از هنرمندان از استفاده از اصلاح کننده ها صرف نظر می کنند.

اصلاح کننده ها باعث تیره شدن یا نازک شدن ظاهری پاستل می شوند، بنابراین از آنها با احتیاط استفاده کنید و ابتدا روی یک کاغذ باطله یک اسپری آزمایشی انجام دهید تا ببینید نتایج کار را بر روی نقاشی با پاستل دوست دارید یا خیر. قبل از کار کردن با این ابزارهای نقاشی با پاستل، از اینترنت استفاده کنید تا ببینند که هنرمندان دیگر درباره آنها چه می گویند.  

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
در این وبلاگ ما به جنبه های مختلف هنر می پردازیم. بررسی هنر به ما در درک بهتر دنیا و شیوه ی ارائه تفکراتمان به شکلی خلاقانه کمک می کند. در این وبلاگ می توانید همه چیزیهای که درباره هنر نیاز دارید را پیدا کنید.
آموزشی
آبرنگ
Copyright © 2021 Art Of Humans bolg.ir Iran . All rights reserved.