دنیای هنر

بررسی، پیاده سازی و به کار گیری


نقاشی آبرنگ آسان

زمانی که من یک نقاش مبتدی بودم، متوجه شدم که ارائه ایده های ساده آبرنگ می تواند مشکل باشد. بنابراین من لیستی از 7 موضوع خوب نقاشی برای مبتدیان تهیه کرده ام.

قبل از این که شروع به کار کنید، می توانید وسایل مورد نیاز آبرنگ را نیز ببینید.

تمام این موضوعات ایده های نقاشی ساده ای هستند که مطمئناً یک حرکت جادویی به قلم موی شما می دهد و به شما الهام می بخشند.

آه، بله، ایده های زیادی وجود دارد که وقتی کار با نقاشی را شروع می کنید می توانید خود را ارتقا دهید. اما فکر بیش از حد ابزاری فوق العاده برای تأخیر است. بیایید با ارائه چند ایده آسان برای موضوع نقاشی، یک مانع را از سر راه برداریم.

من فکر می کنم همه اینها ایده های خوبی برای نقاشی با آبرنگ هستند زیرا به اندازه کافی ساده هستند و ترسناک نیستند اما هنوز هم به اندازه کافی جالب هستند و می توانند نقاشی های دوست داشتنی بسازند.

اگر صادق باشم، طیف موضوعاتی که می توانید نقاشی کنید، حتی به عنوان یک مبتدی، بی پایان است، و فکر می کنم این بخشی از دلیل دشوار بودن انتخاب است و به همین دلیل است که خودم را مجبور کردم فقط به 7 مورد بچسبم.

فقط اولین چیزی را که از این لیست به شما احساس مثبتی می دهد را انتخاب کنید و با آن همراه شوید. شروع کار با نقاشی واقعی مهمتر از آن ایده اس است که برای نقاشی انتخاب کنید.

بعد از آن که موضوع مورد علاقه خود را انتخاب کردید تکنیک های آبرنگ را نیز ببینید.

میوه و سبزیجات

من فکر می کنم شروع کار با مدلی که شکل نسبتاً ساده ای دارد خوب است. و برای مبتدیان کامل، ترجیح من این است که شکل ساده خیلی یکدست و متقارن نباشد. من میوه و سبزیجات را به عنوان یک موضوع نقاشی آسان بسیار توصیه می کنم.

آنها رنگهای پررنگ و شدید دارند، دوست داشتنی و براق و بسیار بخشنده هستند. اگر نقاشی گلابی شما کمی به یک سمت کشیده شود یا فلفل دلمه ای شما یک حرکت اضافی قلم مو داشته باشد - چه کسی می تواند بگوید به همان شکلی نیست که طبیعت در واقع آن را تولید کرده است؟ در واقع، من آن شخصی سازی اضافی را دوست دارم.

اگر اعتماد به نفس بیشتری برای کار با خطوط ساختار یافته دارید، ایده دیگری وجود دارد که یک نقاش مبتدی اغلب او را دلگرم می کند.

تکنیک جوهر و رنگ را امتحان کنید. با نقاشی با مداد شروع کنید. با قلم ضد آب دوباره روی آن طرح را بکشید و سپس آبرنگ را اضافه کنید - چه جالب!

گل ها

به همان دلیل فکر می کنم گل ها موضوعات دوست داشتنی را برای نقاشی ایجاد می کنند. مخصوصاً اگر می خواهید کمی بیشتر به قسمت طراحی بپردازید.

باز هم، گلها عالی نیستند. خوب، آنها هستند، اما نه در یک نوع دقیق ساخته شده توسط یک انسان. برخی از گلبرگها توسط نور خورشید کمی کمرنگ می شوند، بعضی از آنها توسط حشرات خورده می شوند. بنابراین می توانید آسان بگیرید و اجازه دهید نقاشی شما هر طور که قرار است تغییر کند.

اگر نقاشی دقیق مورد علاقه شما نیست، به گل های درون گلدان بروید. آسان بگیرید و کمی لذت ببرید.

گل های درون گلدان

یکی از اولین سری نقاشی های من گیاهان درون گلدان بود. وقتی احساس می کنید یکی از موضوعات متقارن تر را امتحان کنید، گلدان یک شروع عالی است. و شما از افزودن هرگونه تزئینی که به آن گلدان علاقه دارید لذت بیشتری خواهید برد.

پرنده ها

حیوانات همیشه هنگام نقاشی ایده خوبی هستند. به نظر من آسان ترین ها پرنده ها هستند.
یک پرنده یک موضوع خوب ساده برای نقاشی است. طرحی بیضی شکل بکشید، منقاری اضافه کنید و بدین ترتیب بلافاصله فوراً به عنوان پرنده شناخته می شود.

و اگر ایده نقاشی پرندگان را دوست دارید، من مطمئن نیستم که چیزی شادتر از یک خروس سرگرم کننده وجود دارد.🐓

مخلوقات کوچک

به غیر از پرندگان، اشکال ساده منطقی دیگری نیز در قلمرو حیوانات وجود دارد که سوژه های نقاشی را آسان می کند. به عنوان مثال خوکچه هندی و موش. 

مناظر ساده

اگر ایده کامل نقاشی یک حیوان هنوز کمی ترسناک است، یک منظره را در نظر بگیرید. چند خط موج دار و اشکال طبیعی تنها چیزی است که برای کشیدن کوه ها و درختچه ها لازم است.

بادکنک ها و بالن ها

از موضوعات مورد علاقه مبتدیان. بالن‌ها و بادکنک ها. رنگ شاد و روشن به شکلی دلپذیر (و به راحتی ترسیم می شود). من عاشق نقاشی کردن آنها به تنهایی یا ترکیب آنها با ایده قبلی نقاشی (مناظر) هستم.

من فکر می کنم که این یک منظره با شخصی سازی اضافی است. آن بالون هوای گرم با پس زمینه باشکوه است.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
در این وبلاگ ما به جنبه های مختلف هنر می پردازیم. بررسی هنر به ما در درک بهتر دنیا و شیوه ی ارائه تفکراتمان به شکلی خلاقانه کمک می کند. در این وبلاگ می توانید همه چیزیهای که درباره هنر نیاز دارید را پیدا کنید.
آموزشی
آبرنگ
Copyright © 2021 Art Of Humans bolg.ir Iran . All rights reserved.