دنیای هنر

بررسی، پیاده سازی و به کار گیری


نقاشی گل آسان

قبل از خلق عکاسی، از تصاویر نقاشی شده برای مستند سازی فرم، رنگ و جزئیات گیاهان استفاده می شد، اما امروزه هنوز بسیاری از هنرمندان و تصویرگران معاصر در تلاشند تا زیبایی گل ها را از طریق هنر خود به نمایش بگذارند.

یکی از این هنرمندان کیت کیه‌هیون پارک (Kate Kyehyun Park) است که گل های بسیار زیبایی می کشد.

کارهای در حال افزایش او، استعدادش را در ایجاد تصاویر آبرنگ گیاه شناسی زیبا به نمایش می گذارد، اما او مهارت های خود را فقط برای خودش نگه نمی دارد. او نکات طراحی خود را در اینستاگرام به اشتراک می گذارد، و جزئیات مراحل مختلف کشیدن انواع گیاهان با مداد و کاغذ را شرح می دهد. از خشخاش گرفته تا گل کیهان، طرح های آموزنده او نشان می دهد که چگونه شما نیز می توانید تنها در سه مرحله به تناسبات عالی و جزئیات واقع گرایانه دست پیدا کنید.

ابتدا پارک گل را به شکل های ساده تجزیه می کند. به عنوان مثال، لاله های او با یک خط برای ساقه و یک شکل بیضی ساده برای مکان گلبرگ شروع می شود. وی سپس جزئیات را اضافه کرده و اشکال گلبرگ و نحوه همپوشانی آنها را اصلاح می کند. مرحله سوم شامل اصلاح بیشتر اشکال و افزودن جزئیات کوچکتر مانند رگبرگها و مراکز بافت است. اکنون که رمز ترسیم گل را دانستید ، می توانید کل باغ های گل را نیز ترسیم کنید!

می توانید به اینستاگرام او بروید و کارهای بیشتری از او ببینید.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
در این وبلاگ ما به جنبه های مختلف هنر می پردازیم. بررسی هنر به ما در درک بهتر دنیا و شیوه ی ارائه تفکراتمان به شکلی خلاقانه کمک می کند. در این وبلاگ می توانید همه چیزیهای که درباره هنر نیاز دارید را پیدا کنید.
آموزشی
آبرنگ
Copyright © 2021 Art Of Humans bolg.ir Iran . All rights reserved.