دنیای هنر

بررسی، پیاده سازی و به کار گیری


لوازم و وسایل مورد نیاز نقاشی با اکریلیک و آنچه باید برای شروع تهیه کنید

لوازم نقاشی با اکریلیک

جمع آوری وسایل مناسب نقاشی با آکریلیک، اولین گام در یادگیری نحوه رنگ آمیزی با اکریلیک است. این صفحه لیستی از لوازم مورد نیاز هنر نقاشی با اکریلیک را فراهم می کند که مورد نیاز هستند تا بتوانید نقاشی با اکریلیک را آغاز کنید. من همچنین لیستی از لوازم نقاشی اضافه ای که ممکن است بخواهید داشته باشید را نیز آورده ام.

اگر شما یک مبتدی کامل هستید که تصمیم به شروع نقاشی با آکریلیک گرفته است، مطمئن شوید که به لیست لوازم هنری برای نقاشی با اکریلیک که در زیر آمده است، نگاه کنید. شما همچنین می توانید یک مقدمه ای از این وسایل هنری ابتدایی برای نقاشی با اکریلیک بخوانید.

مهمترین ابزار هنری که شما نیاز دارید، رنگ اکریلیک، قلم و بردی برای کار مانند بوم یا پنل های چوبی است. اما اگر قبلا از آنها استفاده نکرده اید، چطور بدانید چه چیزی را انتخاب کنید؟ در زیر توضیحات را بخوانید تا بهتر متوجه شوید که دنبال چه رنگ های اکریلیکی باشید.

Acrylic painting techniques: Expert tips for artists | Creative Bloq

ضروری

رنگ های اکریلیک - قلم موی رنگ آمیزی -سطح نقاشی ( بوم، چوب، کاغذ) - پالت هنرمند - دستمال کاغذی / پارچه ای - فنجان یا شیشه آب - صابون برای تمیز کردن - Varnish

لوازم اضافه

- Gessoپیشبند - Easel - کاردک نقاشی - ابزار کندن، اسفنج، خلال دندان و غیره - مداد / زغال چوب -masking tape 

Amazon.com: Ationgle Palette Knife 9 Pieces Paint Knives Set Palette  Scraper Basic Painting Tools Kit with Stainless Steel Blade and Wooden  Handles for Oil Acrylic Painting

رنگ آکریلیک

مارک های بسیاری از رنگ های اکریلیک در دسترس هستند. با این وجود، همه آنها مثل هم نیستند. من شخصا Golden،Liquitex  و Winsor-Newton را استفاده می کنم Lascaux نیز یکی دیگر از نام های تجاری خوب (اما گران!) است. چیز خوبی در مورد رنگ اکریلیک این است که شما می توانید رنگ را از هر مارک ترکیب کنید. بنابراین اگر شما مطمئن نیستید که کدام مارک را تهیه کنید، یک تیوب از هر مارک خریداری کنید تا آنها را امتحان کنید.

چطور بدانم چه نوع رنگی باید تهیه کنم؟

اکثر مارک ها دارای دو نسخه متفاوت هستند: کیفیت مبتدی و کیفیت هنرمند. تفاوت در چیست؟ در رنگ های هنرمند کیفیت پوشش بهتر است، بنابراین آن ها گران تر از رنگ های مبتدی است. بله، وسوسه انگیز است که رنگ های مبتدی را بخرید زیرا ارزان ترند، با این حال، به طور کلی من پیشنهاد می کنم که از رنگ های مبتدی اجتناب کنید. آنها حاوی پرکننده و رنگدانه کمتری هستند، بنابراین نتایج از رنگهای برتر هنرمند کمتر رضایت بخش خواهند بود. با این حال، اگر بودجه برای شما یک مسئله است، پس با آنچه می توانید هزینه کنید شروع کنید. اما اگر می توانید یک یا دو  تیوب رنگ هنرمند را نیز خریداری کنید تفاوت را خود ببینید و احساس کنید.

Does Acrylic Paint Have an Odor? - Draw and Paint For Fun

رنگ های اکریلیک در تیوب ها، بطری ها و شیشه ها قرار می گیرند. آنها همچنین در اندازه های مختلف از 2 اوز به 32 اوز متفاوت هستند. اگر تازه شروع کرده اید، با اندازه 2 اوز کار کنید. به این ترتیب می توانید تصمیم بگیرید که آیا قبل از سرمایه گذاری بیشتر، آن برند سازنده را دوست دارید. تیوب های 2 اوز می تواند مدت زمان زیادی استفاده شود البته بسته به اینکه آیا تیوب شما بزرگ یا کوچک است. من بسیاری از تیوب های 2 اوز رو برای سال ها داشته ام. بنابراین، اگر شما یک مبتدی هستید به دنبال تیوب های کوچکتر و یا شیشه های کوچکتر باشید!

شما همچنین می توانید رنگ های اکریلیک را در مجموعه خریداری کنید که ممکن است قیمت هر تیوب اکریلیک را کاهش دهد. به همین دلیل خرید یک مجموعه رنگ اکریلیک ممکن است یک خرید خوب برای مبتدیان باشد، زیرا شما از ابتدا با مجموعه ای از رنگ ها شروع می کنید.

با چه رنگ های اکریلیک باید شروع کنم؟

ممکن است تعجب کنید که نیازی نیست برای نقاشی با اکریلیک از رنگ های مختلف زیادی استفاده کنید. من توصیه می کنم که شما این 10 رنگ اصلی را برای شروع کار با اکریلیک در نظر بگیرید:

Acrylic Paint Guide: Everything You Need to Know Before You Buy Acrylics —  Art is Fun

سفید تیتانیوم - زرد کادمیوم - نارنجی کادمیوم - قرمز کادمیوم - کریزمن آلیزارین - سبز فتالو-آبی فتالو(phthalo) - بنفش دیاکسازین - سیینا سوخته - سیاه آیوری

پالت رنگ پایه

شما می توانید این 10 رنگ پایه را آزادانه ترکیب کنید تا بسیاری از رنگ های دیگر که نیاز دارید ایجاد کنید. در حقیقت، شما حتی می توانید با تعداد رنگ کمتر یعنی 6 رنگ ، همانطور که توسط مجموعه های اکریلیک زیر نشان داده شده است نیز همین کار را کنید.

Amazon.com: Liquitex BASICS 6 Tube Acrylic Paint Set, 118ml: Arts, Crafts &  Sewing | Acrylic paint set, Liquitex acrylic paint, Paint set

اکثر مارک های رنگ اکریلیک ده ها رنگ مختلف را دارند. این می تواند در ابتدا فریب دهنده باشد، ممکن است احساس کنید که شما به همه ی این رنگ ها نیاز دارید! اما این درست نیست. به عنوان مثال، طلایی دارای 8 سایه خاکستری است. اما همه کاری که باید انجام دهید این است که مخلوط سفید و سیاه و voila را به دست آورید! چه کسی نیاز به خرید رنگ خاکستری دارد؟

اگر شما نیاز دارید رنگ خاصی را بسازید، همیشه سعی کنید آن را با استفاده از رنگهایی که دارید ایجاد کنید. اگر شما سعی خود را می کنید و رنگ های به دست آمده به شکل مورد نظر نیستند، پس بیرون بروید و  دقیقا همان رنگی که نیاز دارید را تهیه کنید. این تاکتیک به شما در صرفه جویی در دراز مدت کمک خواهد کرد.

مجموعه رنگ اکریلیک

Amazon.com: MEEDEN Great Deluxe Value Acrylic Painting Kit with French  Style Easel, 15×100ML(3.38 oz) Acrylic Paints, 10xAcrylic Paintbrushes &  Accessories for Artists, Beginner & Adults: Arts, Crafts & Sewing

اگر کمی گیج شدید نگران نباشید! چند مجموعه مختلف رنگ اکریلیک وجود دارد که تقریبا همه چیزهایی را که برای کار با اکریلیک نیاز است را دارا هستند. بهترین جنبه این مجموعه ها این است که کاملا مقرون به صرفه و شامل تمام لوازم نقاشی با رنگ اکریلیک هستند که احتمالا نیاز دارید در یک مجموعه جمع و جور آمده است. آنها همچنین هدیه ای عالی برای هنرمندان جوان هستند که می خواهند نقاشی با آکریلیک را کشف کنند! تنها بدی این مجموع ها این است که اکثر آن ها از نوع رنگ اکریلیک مبتدی را به جای هنرمند دارند. پس اگر جدی هستید به دنبال مجموعه هنرمند نیز باشید.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
در این وبلاگ ما به جنبه های مختلف هنر می پردازیم. بررسی هنر به ما در درک بهتر دنیا و شیوه ی ارائه تفکراتمان به شکلی خلاقانه کمک می کند. در این وبلاگ می توانید همه چیزیهای که درباره هنر نیاز دارید را پیدا کنید.
آموزشی
آبرنگ
Copyright © 2021 Art Of Humans bolg.ir Iran . All rights reserved.