دنیای هنر

بررسی، پیاده سازی و به کار گیری


زیباترین و بهترین نقاشی های آبرنگ

نقاشی های آبرنگ معروفی که عاشقشان می شوید

نقاشی های آبرنگ توسط هنرمندان معروف و استادان آبرنگ کار مشهوری که در زمان فعالیت با آبرنگ به شهرت دست یافتند می تواند هم مدل نقاشی خوب برای هنرجویان باشند هم به عنوان الگویی برای یادگیری و پیشرفت در نظر گرفته شوند. در اینجا 25 نقاشی آبرنگ از 25 هنرمند با استعداد آورده ایم. آماده ی الهام گرفتن باشید و قلموی خود را بچرخانید و شروع به نقاشی با آبرنگ کنید.

 1-بایدفورد (Bideford) توسط فرانک وب

1. Bideford by Frank Webb | 25 watermedia paintings by 25 top artists, brought to you by Watercolor Artist and Artists Network #watercolorarts

هنگامی که فرانک وب هنرمند آبرنگ در محل موضوع نقاشی کار می کند، منظره را بازنویسی می کند و آنچه را که می بیند با ویژگی هایی که در نقاشی مهم است را می آورد.

"به طور کلی، من بدون ارجاع به رنگ های واقعی، استفاده از رنگ های شدید که کاملا خودسرانه هست را دوست دارم" وب می گوید. "اما برای من، شکل ها مهمترین عنصرها هستند. اشکال خوب باید درست به تصویر درآیند. آنها نمی توانند کپی شوند. "

2 October Russet توسط تونی کوچ

2. October Russet by Tony Couch | 25 watermedia paintings by 25 artists |  Watercolor landscape paintings, Watercolor landscape, Artwork painting

برای رنگ آمیزی برگ های پاییزی، مانند آنچه که در ماه اکتبر دیده می شود، Tony Souch به انواع رنگ های گرم - از قرمز تا زرد / سبز آبرنگ متوصل می شود. رنگ هایش را روشن نگه می دارد و رنگ های تکمیلی را در کنار هم قرار می دهد. اما، کوچ رنگ های مکمل را مخلوط نمی کند، چون ممکن است یک خاکستری خفیف ایجاد کند.

3- Koi 98, No. 1  توسط  Cheng-Kee Che

3. Koi 98, No. 1 by Cheng-Kee Chee | 25 watermedia paintings by 25 artists  | Painting, Koi watercolor, Artist

نقاشی های Watermedia (به ابزار نقاشی که جدا از سبک های معمول رنگ روغن و اکریلیک هستند و از آب استفاده می کنند و معمولا با گواش و پاستل همراه می شوند) مانند نقاشی چنگ کی چه  Koi 98 شماره 1، به شکل یک انتزاع بصری به زندگی می آیند. Watermedia  یا واترمدیا ها با رهایی و اتفاقات تصادفی که در نقاشی با آبرنگ رخ می دهند به تصویر در می آیند.

رنگ ها با هم ترکیب می شوند و قوانین خود را دنبال می کنند و رنگ مجاز است که برای خود کار کند. پس از آن، فرایند نقاشی به یک مرحله آگاهانه و ساختار یافته تبدیل می شود.

4  Lily Sleeping توسط  Mary Whyte

4. Lily Sleeping by Mary Whyte | 25 watermedia paintings by 25 top artists  | Artist, Watercolor portraits, Watercolor artists

در نقاشی آبرنگ لیلی در خواب، هدف مری وایت، این بود که نه تنها کیفیت نور را بر چهره اش، بلکه همچنین احساس گرما و ایمنی، و جذابیت نگاه و احساس رویای کودک را ایجاد کند.

"برای نشان دادن الگوی تخت، من رنگ را گذاشتم و سپس در مکان هایی با پلاستیکی پیچ خورده ضربه زدم" وایت توضیح می دهد. "برای ایجاد یک اثر متعالی و غافلگیرانه، من قطعه ای از نخ را به پس زمینه انداختم و همچنین قطعاتی از دستما کاغذی که به شکل برگهایی بریده بودم".

5The Wash توسط Milfor Zornes

The Wash“, Milford Zornes | Wasserfarben landschaftsbilder,  Aquarell-landschaften, Aquarellbilder

بر اساس گفته ی  Milford Zornes (1908-2008)، خطوط مهمترین عناصر گرافیکی در یک نقاشی هستند و سپس ارزش و بُعد رنگ است. در حین نقاشی، او به لحاظ ذهنی نحوه ی گسترش یک خط در نقاشی های آبرنگ خود را به چهار روش بیان کرد: افقی، عمودی، زاویه ای و منحنی.

Zornes گفت: "وقتی درخت نقاشی می کنم. من به خودم فکر می کنم، خوب، از عمق از زمین برای اولین تنه. متوقف شو. منحنی به شاخه ها. برای شاخه های کوچکتر به یک زاویه رانده شو. توقف."

6ضعف یا Tenuousness توسط خوزه آپازا

6. Tenuousness by José Apaza | 25 watermedia paintings by 25 top artists |  Watercolor paintings, Top artists, Watercolor portraits

ارزش تیرگی در این هنرمند آبرنگ مکزیکی، خوزه آپازا، متولد پرو، منعکس کننده حالت مراقبه شخص است. او می گوید: "هر انسان خلاصه ای از عقل عمومی است. مردم خجالتی بزرگترین معلمان من هستند و نفوذ زیادی بر من اعمال کرده اند."

7. Camara de lobos Madeira Portugal توسط  Eugen Chisnicean 

یوجین در نقاشی  Camara de lobos Madeira Portugal یک جزیره در اقیانوس اطلس به نام مادریا را کشیده است. 

Eugen Chisnicean - Camara de lobos Madeira Portugal- Watercolor - Painting  entry - November 2011 | BoldBrush Painting Competition

"آن جزیره یک دنیای متفاوت بود، بر خلاف هر جایی که من تا کنون بوده ام." او به یاد می آورد. "صحنه همه چیزهایی را داشت که من نیاز به نقاشی داشتم: کوه ها، خانه ها، قایق ها، مردم. من سعی کردم همه عناصر را به صورت طبیعی ترکیب کرده و هماهنگی را بین شکل ها ایجاد کنم. "

8ملیت پل جکسون

پل جکسون در حالی که در بالای برج ساختمان دولت امپراتوری ایستاده، برای نقاشی آبرنگ بزرگ خود Tapestry عکس های مرجع خود را گرفته است.

جکسون می گوید: "عکس ها در غروب خورشید گرفته شده اند، اما آنها اجازه دادند من از تمام ساختمان ها عکس برداری کنم." "این نقاشی واقعیت عکس نیست. همه چیز در این نقاشی آبرنگ - همه احساسات من و خاطرات شهر نیویورک است. "

9آهنگ باد توسط یوزف رافعل

9. Wind Song by Joseph Raffael | 25 Watermedia Paintings by 25 Top Artists  | Large painting, Top paintings, Water painting

موضوع نقاشی آبرنگ آهنگ بادِ هنرمند جوزف رافائل باغ او است. برای هنرمند، این باغ یک منبع ثابت الهام است.

10. Foxy Lady II توسط Frederick C. Graff

هنری فردریک سی. گراف معتقد است که هنر برای فراتر رفتن از سادگی ضبط واقعیت ها بسیار مهم است و برای انتقال آنچه که او در یک روش "بدون محدودیت اما در کنترل متوسط" می بیند.

برای مثال، در Foxy Lady II، مجموعه آرایه ای از تیرها در زمینه، لوازم جانبی یک قایق را بدون توضیح دقیق آن نشان می دهد. "به همین ترتیب، توده های سبز مایل به آبیدر پس زمینه تصور یک جنگل از درختان کاج را جلوه می دهد."

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
در این وبلاگ ما به جنبه های مختلف هنر می پردازیم. بررسی هنر به ما در درک بهتر دنیا و شیوه ی ارائه تفکراتمان به شکلی خلاقانه کمک می کند. در این وبلاگ می توانید همه چیزیهای که درباره هنر نیاز دارید را پیدا کنید.
آموزشی
آبرنگ
Copyright © 2021 Art Of Humans bolg.ir Iran . All rights reserved.