دنیای هنر

بررسی، پیاده سازی و به کار گیری


انتخاب کلاس و سبک نقاشی

آیا شما نمی دانید چه سبک و ابزار نقاشی مناسب شما است؟ دوست دارید کلاس نقاشی بروید اما نمی دانید از کجا شروع کنید؟ بهتر است این مطلب را دنبال کنید.

این که چه سبک نقاشی را دوست دارید به انتخاب ابزار شما کمک می کند. اگر از آن هایی هستید که به نقاشی های مفهومی و غیرواضح و ابسترکت علاقه دارید، رنگ روغن و اکریلیک برای شما مناسب تر است. چرا که به شما این امکان را می دهند آنچه را که دقیقا در ذهن دارید به تصویر درآورید. با این دو هر نوع سبکی را می توانید به تصیر بکشید.

 

اگر به رنگ های شاد علاقه دارید و اعتقاد دارید زمان و زمین هم باید به شما کمک کنند آبرنگ مناسب شماست. کار با آبرنگ برای به تصویر کشیدن آن چه وجود دارد و سبک رئال کمی دشوار است اما ناممکن نیست.

 

فضا و مکان:

اگر به شست و شو علاقه ندارید و همچنین فضای کافی برای قرار دادن وسایل نقاشی ندارید، آبرنگ مناسب شماست. اما اگر حداقل فضا برای قرار دادن پایه را دارید و اهل تمیز کاری بیش از حد نیستید رنگ های غلیظ تر نیز برای شما گزینه ی خوبی ست. مدادرنگی و سیاه قلم نیز همانند آبرنگ به فضای زیادی نیاز ندارند. پاستل نیز کثیف کاری زیادی دارد. 

 

قیمت ابزار: 

واقعیت این است که تمامی ابزار نقاشی با کیفیت قیمت بالایی دارند. حال چه آبرنگ باشد چه اکریلیک چه پاستل. اما موارد کم کیفیت تر و ارزان تر هم برای برخی روش های نقاشی مناسب است. رنگ روغن اما با کیفیت مناسب ارزان سخت پیدا می شود. اگر مساله ی شما قیمت است بهتر است در شروع کار ابزارهای ارزان قیمت تر پیدا کنید حال آن که چه نوع ابزاری باشد مهم نیست.

 

حس:

حس ابزارها و روش های نقاشی کمی متفاوت است اما یک نقاش همواره همه ی آن ها را امتحان می کند تا بهترین ابزار را برای خود و سبک خود پیدا کند. اگر نقاشی های خشن را دوست دارید مطمئنا آبرنگ به روحیه ی شما نمی خورد. و اگر از آن دسته افراد هستید که از تکرار خوشتان نمی آید آبرنگ شاید مناسب شما نباشد چون امکان اصلاح را به شما نمی دهد.

 

از یک کلاس طراحی ساده شروع کنید اما با رنگ ها غریبه نشوید.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
در این وبلاگ ما به جنبه های مختلف هنر می پردازیم. بررسی هنر به ما در درک بهتر دنیا و شیوه ی ارائه تفکراتمان به شکلی خلاقانه کمک می کند. در این وبلاگ می توانید همه چیزیهای که درباره هنر نیاز دارید را پیدا کنید.
آموزشی
آبرنگ
Copyright © 2021 Art Of Humans bolg.ir Iran . All rights reserved.